Wednesday, July 7, 2010

Suprise !! for loving couple..

Suprise from her husband....mmg btul2 suprise adik ni ...hgga x mengeluarkan kata2...ar u ar u bila cupcake kt depan dia.....

cupcake ni aku trima order dari denal member masa kt delfi....dia nak suprisekan wife dia kat ofis...mmg btul2 suprise wife dia masa aku dtg tu...msuk jer ofis dia aku tanya Noraliza ada?...2 kali aku tnya kat akak kt ofis tu...si penerima ni bila dgr nama dia dsebut mcm takut2 nk jwb yg dia tu noraliza...sorila dik kalu kejutan akak ni mcm org dtg nk cari gaduh...agaknya adik tu pkir "bila masa plk aku kacau laki dia ni"...hehehehhh..sori dik yer....bila aku snyum kat dia pn dia msh tpinga2 lagi...btul2 tkejut adik tu aku tgk...aku ckp ada kejutan dri suaminya brula dia mcm caya x caya....romantik tul si denal ni (walaupn dh ada ank 4 pasangan ni) stil gelarkan bby lg pd wifenyer...semoga hubungan korang hingga ke akhir hayat....sbenarnya ada lagi satu kejutan dari denal...cucpcake 25pcs size m ganache+strawberry utk wife n anak pompuannyer kat rumah...tp bila denal nak amik cc tu kat umah aku, bila aku nk amik gamba jer bateri kong...so aku mintak jasa baik denal utk amikkan gamba cc tu n emailkan kat aku...bole gitu ek!..dia byr aku tp suka suki aku suruh dia amikkan gamba...ape2pn trima kasih byk denal dgn tempahan ini...semoga brpuashati ngan tempahannyer...gamba satu lg tunggu denal emailkan kat aku..hehehehhh

0 comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Zarin Cutes Cakes
Design by Ccicute Design