Wednesday, August 4, 2010

cup cake for doofgift




250pcs cupcake perisa strawbery n oren dijadikan buahtangan utk tetamu....ditempah oleh anak buahku di muar (anuar&sity hasmah)..membuat kenduri doa selamat (sempena utk mereka menunaikan umrah )dan tahlil...nk tema merah putih...terima kasih utk nuar n kak semah...semoga umrah mereka diberkati....





Pada hari yg sama aku jg kena meyiapkan dorgift sbyk 250pcs utk aliza elly (noraliza yg kna suprisekan kt officenya dlu tu) utk companynyer bkerja (poli marine) utk kenduri meyambut puasa yg diadakan utk majikannyer.....alhamdulilah bos aliza ni memberi kepercayaan pada aku yg x sberapa ni ( ceh3 ayat jiwang...hehehh)...bos dia dpt tau ttg bakery aku ni sbb masa aliza dapat supprise dari hubbynya bln lepas...so dari ctu dia dpt tau bisnes kecil2an aku ni...trima kasih byk2 pada aliza n bosnya...harap berpuas hati...nak wana peach perisa strawberry n vanila...


nila kesemua doorgift sbyk 450pcs kesemuanya...
ni plak si "noh hujan" versi aku...cabaran terhebat wat 450pcs pastu ngn noh hujan aku ni..heheh
ni abang merangakap "bibik" kpd adiknyer...hahahh


0 comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Zarin Cutes Cakes
Design by Ccicute Design